|
||
|
ѕ≥дробка п≥дпису—пособи техн≥чноњ п≥дробки п≥дпису. рим≥нал≥стськ≥ методи ≥ прийоми ви¤вленн¤ п≥дробки≤ хоч це заборонено, п≥дписи неодноразово намагалис¤ п≥дробл¤ти (це робили вс≥, кому не л≥нь). «лочинц≥ ран≥ше використовували дл¤ цього граф≥чне коп≥юванн¤ та змалюванн¤. ќднак найчаст≥ше використовують техн≥чн≥ методи п≥дробки:
ѕерш≥ три способи п≥дробки под≥бн≥ м≥ж собою, оск≥льки злочинець повторюЇ рухи, ¤кими виконано ориг≥нал п≥дпису. ѕ≥дробка ви¤вл¤Їтьс¤ шл¤хом в≥зуального вивченн¤ при невеликому зб≥льшенн≥ п≥д лупою звивистих окремих штрих≥в або њх частин. √ар¤чими сл≥дами Ї п≥дмалюванн¤, туп≥ зак≥нченн¤м штрих≥в, невиправдан≥ зупинки. “акож визначають п≥дробки за штрихами чорного коп≥ювального паперу; за сл≥дами попередньоњ ол≥вцевоњ п≥дготовки при коп≥юванн≥ п≥дпису на просв≥т; за вдавленими штрихами тощо. ѕ≥дробка п≥дпису за допомогою вологого коп≥юванн¤ заснована на безпосередньому перенесенн≥ барвника справжнього п≥дпису. ƒл¤ цього злочинц≥ зазвичай використовують ¤кий-небудь зволожений матер≥ал, ¤кий притискають до документа з≥ справжн≥м п≥дписом, а пот≥м таке дзеркальне зображенн¤ коп≥юють на п≥дробл¤Їтьс¤ документ. “ака п≥дробка ви¤вл¤Їтьс¤ при в≥зуальному вивченн≥ п≥дпису п≥д м≥кроскопом. ƒо уваги буруть структуру штрих≥в: ≥нтенсивн≥сть барвника штрих≥в, ч≥тк≥сть крањв. ” тих випадках, коли скоп≥йований п≥дпис обводитьс¤ додатково, можна ви¤вити на¤вн≥сть двох барвник≥в. ≈кспертизою можуть бути вир≥шенн≥ так≥ питанн¤:
|
÷е ц≥каво!ƒе залишали св≥й атограф "з≥рки"? ”крањнськ≥ знаменитост≥ за роки кар'Їри п≥дписувалис¤ не лише на банальних лист≥вках, а й на ...
ј ви б дали кредит чолов≥ку, в ¤кого у паспорт≥ зам≥сть п≥дпису був смайлик?
’то посм≥в вказувати, ¤кою повинна бути довжина п≥дпису?
|